jueves, 18 de diciembre de 2014

Autoebaluazioa

Ikasturtean hasieran IKT ikasgaian nahiko galduta ikusten nuen nire burua, ordura arte ez nuelako IKTekin lan egiteko aukera handirik iza. Baina esfortsu handiz lan egin ondoren, lana aurrera eraman ahal izan dut arazorik gabe. Ikasitako guztia irakasterakoan praktikan jartzea izango da hurrengo pausua eta interneten baliabide asko eskuragarri daudenez, klaseak entretenigarriak eta eraginkorrak izatea ahalbidetuko didatela uste dut. Bloga egitea interesgarria iruditu zait asko trasteatu ondoren erabiltzen ikasi dudalarik. Ikasturtean zehar IKTn egindako guztiaren jarraipena eramateko tresna egokia dela uste dut. Aurten bideoak editatzen ikasi dut nire praktiketako taldeari bakoitzaren irakasle identitateari buruz "teknografia" bat egin dugulako eta imovie programa erabili dut. Blogeko teknografia etiketan daukazue nik sortutako bideoa. Bakarka lan egiteaz gain, taldean ere aritu gara praktika saioan eta gure lan prozesua erakutsi dugu guk eraikitako "teknol@ngile@ak" sitesean. Sitesa hobeto kudeatzen ere ikasi dut. Beraz, hasieran IKTei buruz nuen aurreiritzia aldatu egin da, eta asko ikasi dudala irizten dut ikasgaiari begira.


No hay comentarios:

Publicar un comentario