domingo, 21 de diciembre de 2014

Amaierako sarrera...

Irakurle maiteok, 
Honela deitzen da IKT ikasgairako sortu behar dugun azkeneko sarreara; baina ez dut uste azkena izango denik. Oso gustora egon naiz apurka apurka blog honetan IKT ikasgaiaz aparte, ikusi duzuenez, beste ikasgaiekin eta nire interesguneekin zerikusia duten sarrerak jarriz. Nire ustez, beste gai batzuk sartuz, bizitasun pixka bat eman dio blogari

Askotan aipatu dudan bezala, nahastuta eta galduta sentitzen nintzen bloga sortu behar genuenean. Baina pixkanaka, ikaskideen laguntzaz eta blogean trasteatutzeaz batera, aurrera egin dut arazorik gabe. 

Blogaz aparte, taldeko sitesa "teknol@ngile@k", eraiki genuen eta taldeka zenez errazago egin zait sitesa kudeatzen ikastea. Bertan, batez ere egindako lan prozesuaz eta ondorioetaz arduratu naiz, gustora sentitzen nintzelako horretaz idazten. Horrez gain, Scoop it bat sortu genuen bertara guretzat interesgarriak ziren naiz guk egindako bideo, artikulu eta abar sartuz. Bideoren bat igo nuen, nola erabiltzen zen ikasiz.

Saio teoriko eta praktiko guztietara joan naiz, saio teoriko batera izan ezik, gaixorik nengoelako eta kasualidadez lista egun horretan bertan pasatu zuen irakasleak... baina beno, espero dut irakasleak konpromezu falta dudala ez ulertzea. Saio teoriko zein praktikoetan parte hartzaile izaten saiatuz naiz eta egia esan, orokorrean nahiko gustura sentitu naiz, batzuetan talde osoa batzen ginelako hitz egiteko gai konkretu bati buruz. 

Eta gehien gustatu zaidan lana, teknografia izan dela esan behar dut. Ideia ona otu zitzaidan hau egiteko: txikitatik irakasle lanbidearen inguruan izandako gorabeherak, arbelean egindako irudien, musikaren eta nire ahotsaren bitartez, istorio bat kontatu nuen. Ikaskideei asko gustatu zitzaiela esan zidaten eta horrek asko poztu ninduen, esfortsu handia egin nuelako bideoa ondo editatuta egon zedin.

Azkenik, esango nuke, IKT ikasgai honen planteamendua hasieran ez nuela oso ondo ulertzen, orain arte ez digulako inork asktasunez ikasgai baten ezagutza eraikitzeko aukerarik eman baina bukaeran konturatu naiz oso ideia ona izan dela, eta nire iritziz askoz gehiago ikasi dudala.

Bukatzeko, gabonak direla aprobetxatuz, abesti bat txertatuko dut.

Beste barik, 

Zorionak eta urte berri on : )

                        

No hay comentarios:

Publicar un comentario